En dag i julens tecken

Publicerad 2012-12-17 21:57:06 i Om mig,

Igår var det ju tredje advent och som varje advent firades den med dom bästa <3 Det var min ena systers tur att ha adventsfirande och vi beslutade att åka över till Köpenhamn och gå på Danmarks tivoli.
 
Vilken dag det var! Det var så himla juligt och vi myste mest hela tiden! Vad vackert dom gjort Tivolit! Har man inte julstämning innan så får man det  banne mig på plats! Det ena stället var vackrare än det andra och det var ljusshower, tomtar och granar överallt.
 
 
 
Vi fikade äppleskivor med varmchoklad i värmen, promenerade ute på Ströget i Köpenhamn och sög in julstämningen på tivolit. Ja, det var en himla fin dag helt enkelt med dom bästa jag har <3
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2012-12-18 10:22:33

Vilken fin dag ni fick. Vilka fina julbilder, det e fint i Tivoli på julen. Jag minns när jag var barn o vi tillbringade julen hos släkten i Köpenhamn. Då var ett besök på Tivoli alltid ett måste tillsammans med mormor, morfar o alla tjocka mostrar o fastrar...
Puss...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela