Hemmagjort våningsfat

Publicerad 2012-12-11 18:47:20 i Julpyssel,

Detta fat slängde jag ihop i all hast precis innan familjen skulle komma över på adventsfirande. Den blev jätte söt och tar bara två sekunder att göra.
 
 
Ni behöver bara en tom presentsnöre-hållare (jag tog från jobb när presentsnöret var slut) och två plast-tallrikar. Jag sprayade först hållaren vit då den var svart från början och sen klistrade jag bara ihop tallrikarna på presentsnöre-hållaren och vips, man har ett våningsfat! :)
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2012-12-12 01:00:50

Du har så himla mycket fiffiga ideer :-) Det där var ju himla smart!
Jag skulle nog köra limpistol och vanliga tallrikar - då kan man ändå pilla isär dem när man vill sen.
Jag bakade oxå Rudolf häromdagen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela