Julig frukost framför tvn :)

Publicerad 2012-12-05 11:15:00 i Julbak&mat,

Så här startar jag min dag idag. Väldans mysigt och gott! Ett glas julmust till frukost är tillåtet i December :) Snön yrar utanför fönstret och gör Malmö så fin!
 
 
Senare idag tänkte jag se om det finns julgrans-försäljning nånstans! Jag känner så för att maxa julen här hemma och det finns ju inget mer juligt och vackert än en fin gran! Syster vill ha en liten liten golv gran till sin lilla lägenhet, får se om vi kan hitta en till henne också! Undrar om ens julgrans-föräljningen startat?
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2012-12-05 11:32:17

Oj, vad mysigt Liza. Klart att det e tillåtet med julmust till frukost så här i juletid. Vi börjar sakteliga komma i ordning här hemma nu o trivs som fisken i vattnet. Nu ska det minsann borras upp hyllor i morgon. Härligt! Beträffande julgransförsäljningen så tror jag att du e för tidigt ute, men man vet ju aldrig...jag ska hålla utkik...haha.../Mami

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-05 12:28:58

dem har börjat sälja granar på Burlöv center i arlöv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela