Ett paket med julbak

Publicerad 2012-11-27 17:12:00 i , Julbak&mat,

Igår kom ett paket från Strössel&Annat som jag beställde häromdagen. Nu jäklar ska det julbakas! På söndag ska jag ha Advents-firande med hela familjen hemma hos oss och jag har så mkt planer på vad jag ska baka! Önskar att jag kunde skriva det här nu men då hela familjen läser min blogg så håller jag det lite hemligt och viar det på Söndag!
 
 
Det blev ett litet paket med: Grönt Candymelt, röd chokladfärg, julmix (strössel), små cupcakeformar och träpinnar. 
 
Nu ska jag bara ha tid att baka också :)
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Axelina

Publicerad 2012-11-27 18:23:33

Åh vad spännande! Vad är candymelt för nåt?

Svar: Det är typ färgad choklad som är lite mer trögflytande i konsistensen än vanlig choklad! Ska visa senare! Ska göra juliga Cake pops med det :)
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela