Gekås julfynd

Publicerad 2012-11-21 21:49:00 i Julresor,

Gud, vad trött man blir av en heldag på Ullared, Gekås! Vaknade hur tidigt som helst imorse, körde dom 2,5 timmarna dit, shoppade tillsammans med halva Sverige och sen hem igen :)
 
Vad mycket jul det finns där! Men som alltid så känns det som att man handlat halva butiken och när man väl kommer hem så är det rätt tomt :) Det gjorde verkligen ingenting att jag varit där för två veckor sedan. Jag kunde i lugn och ro strosa runt bland julgrejerna och spana.
 
Här är ett litet axplock på vad dom har:
 



 
Här har vi min julskörd:
 
 
Jag köpte mycket till julbaket! Detta ska bland annat bli kola, dumlekakor, fudge och julig kärleksmums.
 
 
Jag hittade äntligen mitt älskade lykthus! Men dock i grått :/ Å andra sida kan man finna det mesta på Gekås så en vit spray-burk fick också hänga med! :)  (ska spraya pärlbandet också)
 
 
Nu blir det sängen! Imorgon blir det jobb och sen ska jag och älsklingen över till Polen för en SPA-weekend! :D
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Axelina

Publicerad 2012-11-21 22:11:41

Sv: Vad roligt att du tycker det är kul att läsa! Så fina saker du köpte, tror du inte jag vill dit ännu mer nu?! Känner på mig att jag kommer go crazy när jag åker dit, farligt!!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-21 22:21:15

You gottttte love Ullared :)))) ha en toppen mysig Polen tripp båda. Kramiz

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-11-22 10:20:04

Jag hade typ velat ha ALLT på Ullareds julavdelning! Haha.. Tycket fint du fick med dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela