Jag <3 din blogg

Publicerad 2012-11-01 09:10:21 i Blandad jul,

 
Åh, vad GLAD jag blev när jag loggade in på bloggen imorse och såg att MIN lilla nystartade blogg fått en utmärkelse!  Det var verkligen inget jag väntade mig att få då jag är så ny! Detta gjorde verkligen hela min morgon! Tusen tack Victoria!!
 
Då kommer mina 5 favorit-bloggar som jag alltid läser (iof läser jag en hela massa men här är mina favoriter!)
 
Victorias Jul - En fin julblogg med en perfekt blandning av det mesta!

Emelies Christmas - Jätte fina bilder och en mysig blogg som hon lägger ner mkt tid på.
 
Amandas jul - Denna blogg läste jag redan förra året och är fast i år med :)
 
Our Christmas - En fin julblogg med det meta som får en i stämning.
 
Jul hos Helena - Får ju länka hennes nya blogg nu :) Ännu en blogg som jag följde förra året och som även i år har så mkt nytt julmys att komma med! :)
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2012-11-01 10:21:14

Gud vad mysigt det ser ut! :) Jag har redan satt nedräkning på mobilen, i mitten på november får jag börja pynta och spela julmusik ;D

Jätte mysig blogg!

Postat av: Axelina

Publicerad 2012-11-01 10:59:19

Åh men TACK! du är så himla gullig! Följer din blogg slaviskt med, så underbart mysig :)

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-11-02 13:59:11

Tack snälla du. Ha en trevlig helg.

Postat av: Elins jul

Publicerad 2012-11-03 11:22:17

Hej!
Jag har gett dig utmärkelse på min blogg i I heart your blog (inlägg från 30/10 - men har tyvärr inte kunnat kommentera här på din blogg..) Din blogg är underbar och jag följer dig dagligen. Älskar alla fina bilder du lägger upp och du inspirerar verkligen :) Kram

Svar: Åh, men gud vad glad jag blir!! Tusen tack!! <3
Three Of A kind

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2012-11-12 15:36:46

Åh, jättekul att du gillar bloggen! Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela