Julkort

Publicerad 2012-11-09 21:19:41 i Julpyssel,

Jag gör egna julkort varje år. Älskar att pyssla ihop ngt personligt att skicka till vänner och familj! Jag har kollat runt lite på nätet efter inspiration till årets julkort och jag tror mig veta hur årets julkort ska se ut! Jag älskar att pyssla dom riktigt personliga med foton på mig och min man på julkortet (Caner älskar inte det dock, han tycker det är töntigt mn det struntar en jultok som jag i :) )
 
Här har vi förra årets julkort! Dock är denna på turkiska (min man är från Turkiet). Alla de svenska gick åt :) 
 
 
 
Här har jag lite annan inspiration till egengjorda julkort jag ramlat över på nätet:
 

 
Själv älskar jag bilder och foton! Det blir liksom lite mer personligt och intimt! Dessa kort är ju så himla söta!
 
 
Min favorit är dock när man har lite glimten i ögat och försöker göra ngt roligt av det! ndrar hur sjutton dom har gjort detta kort! har dom legat på golvet och tagit det i liggande ställning? Hur har dom fått in hunden så perfekt? haha. Älskar´t!
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela