Julpyntat var det här :)

Publicerad 2012-11-28 22:23:59 i Om mig,

Oj, vad jag har städat, stökat, packa upp och ner, bakat och julat idag! Nu är det riktigt julmysigt hemma hos oss! Jag är inte riktigt klar ännu, lite till ska upp. Man får ju passa på att maxa när man bara har en månad om året :)
 
Till och med mannen älskade min förvandling av hemmet och tyckte att vi kunde ha det så här hela året. Fast var vore magin då om man jular 365 dagar om året? Dock skulle jag vilja ha myset hela året om!
 
Här är lite snapsshots från vårt lilla julhem:
 
 
Nu däckar jag i säng! Imorgon kommer syster hit och julmyser lite. Det ska bakas lite till! Jag har mycket mer att visa men det får bli imorgon.
 
Kram och godnatt! Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-11-28 23:59:49

Jättefint!

Postat av: My

Publicerad 2012-11-29 07:15:45

Du har det sååååå mysigt Lizen! Vill bara ta en tupplur i din juliga säng :D Ses snart! älskar dig

Postat av: Amanda, Ahollyjollychristmas

Publicerad 2012-11-29 11:27:04

Oj så fint! Mycket finare än hos mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela