Projekt Jultavla

Publicerad 2012-11-05 09:29:00 i Julpyssel,

Ja, projekt och projekt, det är ju väldigt enkelt att göra... Jag fick ett ryck och ville göra en liten jultavla som kan passa in över sängramen i vår sänghörna. Tyckte att det blev riktigt fint!
 
 
Ramen köpte jag i Lördags på Ullared för 20kr. Pappret skrev jag ut på en vanlig svart&vit skrivare (har ingen färgskrivare) och nöjd var jag minsann inte där. Nej, jag ville ha en liten röd julkänsla i den så efter ett jäkla pill med kniven lyckades jag väldigt hackigt (och inte så snyggt) stansa ut bokstäverna J, O och Y och klistrade dom bara över pappret.
 
Jag tycker att den passade bra i vår grå/gröna sänghörna redan nu! Men mannen tycker att det minsann får väntas iaf 2 veckor till innan det kommer upp. Okeeeeej dåååå...
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-11-05 12:15:30

Va fint! :D

Postat av: Tomtenissan

Publicerad 2012-11-05 19:48:11

Vilken fin...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela