Jul-inspiration

Publicerad 2012-10-31 10:13:28 i Blandad jul,

Jag har lite pysselplaner på att göra en jul-tavla med nåt fint ordspråk eller citat från nån klassisk jul-låt. Det finns så mkt man kan göra för att pynta väggar med både tavlor och ljus-slingor till jul!
 
Åh, vilken inspiration jag fick när jag sökte runt på nätet. Trädet gjort av mång-färgade ljus-slingor är ju helt underbar!! Önskar jag hade mer plats här hemma att pynta på! I framtiden ska jag banne mig ha många väggar tomma i ett stort hus och gå loss med julpyntet! :)
 
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-10-31 11:41:48

Blev lite kär i det översta trädet... kanske blir att försöka göra något liknande!! :D

Postat av: Svensk Jul

Publicerad 2012-10-31 12:26:18

Åh gillade verkligen bild nr.1 skulle va kul att göra något sådant.

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-31 13:24:23

Du har fått en award på min blogg http://victoriajul.blogg.se/2012/october/bloggkarlek.html

Svar: Åh, men GUD vad GLAD jag blev nu!! Att min lilla nystartade blogg kunde få en utmärkelse! Detta gjorde verkligen verkligen min morgon nu!! Tack tack!! :D :D
Three Of A kind

Postat av: jenny

Publicerad 2012-11-04 12:59:53

superfin blogg! kolla gärna in min!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela