Julen på Ikea

Publicerad 2012-10-17 11:23:33 i Blandad jul,

Jag måste säga att jag riktigt längtar tills att julen på Ikea flyttat in! Gud, vad mycket fint där är! Jag fick jätte mycket inspiration när jag kollade på deras julmys-kollektion!


Här är mina favoriter:
 
 
Vad gulligt att lägga ner pepparkakor i höga glas! Eller varför inte ner med en liten ljus-slinga!
 
 
 
 
Med Washi-tejp (som är riktigt billigt på Ikea, 3 för 15kr!) kan man packa hur fint som helst!
 
 
De söta och numrerade presentpåsarna är ju helt perfekt för mig som pysslar ihop en julkalender till min man!

HÄR har ni hela kollektionen för Ikeas julpynt 2012.
 
Nu får dom allt bli klara med uppackningen så att man kan åka dit och handla!

Kram Liza
 

Kommentarer

Postat av: Thereses jul

Publicerad 2012-10-17 12:21:24

Läste att allt juligt ska vara uppe och klart till den 20 oktober :) Julkulorna var riktigt söta faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela