Julkalender in progress

Publicerad 2012-10-29 15:52:00 i Julpyssel,

Ja, nu är jag en bra bit på vägen med älsklings julkalender! Jag har samlat ihopa till 15presenter nu. Bara 9st kvar!

Jag har köpt: Hårmassage, glas-underlägg med hans favorit öl på, mobil-cover, pekskärmsvantar, hängslen, slips, ring, klocka, armband, boxer, strumpor, mobilladdare till bilen, fickduk till kavaj och ett halsband.

Nästa Lördag blir det en efterlängtad tripp till Ullared med systrarna så där lär det hittas mkt mer! 



Det kommer blir så fint med kalender-påsarna! Vet dock inte riktigt hur jag ska pyssla ihopa dom snyggt. Jag har inte en sån stor yta i vår lilla lägenhet att göra ett sånt här fint träd.
 


Kram liza
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-30 18:25:12

Bra gjort, hoppas han inte läser bloggen bara.Jag har beställt några till dotterns kalender så jag har 6 stycken kvar nu såg jag. Känns bra att ha köpt det mest.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela