Julklappar

Publicerad 2012-10-11 09:16:36 i Blandad jul,

Jag måste nog vara den tokigaste i vår familj. Jag är nästan klar med alla julklappar redan, haha. Har några få kvar bara men vet på ett ungefär vad som ska handlas. Det är så skönt!! Men visst, det är lite av charmen också att vandra i stan under julskyltningen, bland alla julljus och smyckning och leta julklappar men om jag känner mina bröder rätt så behöver dom hjälp med julklapparna (dom kommer oftast på den 22:a att det snart är jul och att dom inte inhandlat några julklappar alls och panikringer mig som får komma till undsättning :) )
 
En tripp som vi alltid gör närmre jul är Ullared! Jag och mina systrar försöker nu planera in en dag då alla kan. Där hittar vi alltid alla julklappar! Jag vill mest dit nu för att handla lite juldekorationer, kuddar och ljus. Älskar Ullared! Jag läste på deras blogg att julen ska vara fullt inflyttad till mitten av Oktober så snart är det dags att köra dit! Längtar!
 
Nu blir det dags för 9timmars jobb! Ha en skön dag alla!
 
Jag och min man häromdagen.
 
Kram från oss!

Kommentarer

Postat av: Axelina

Publicerad 2012-10-11 10:52:36

Måste vara underbart att vara ute i så god tid! Känner igen det där med bröder, jag brukar köpa julklappar ihop med min bror, just för att han inte har någon aning om vad de andra vill ha och inte orkar ta tag i det själv... haha! Jag vill också till Ullared! Har faktiskt aldrig varit där men kan tänka mig att det är perfekt att åka dit i julsyfte! :)

Svar: haha, ja in bröder är exakt likadana så min julklappslista måste alltid gångas med 2 för att jag måste luska ut julklappar till hela familjen från dom också :)
Ja, Ullared är riktigt ett julaparadis för jultokar som oss! Billigt och hur mkt som helst!
Three Of A kind

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2012-10-11 11:34:18

Jag är också alltid ute i god tid, och är mer eller mindre klar vid det här laget :-)

Svar: haha, skönt att höra att man inte är den enda tokiga som planerar så långt i förväg! :D
Three Of A kind

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-11 14:09:05

Då är vi lika, jag är i princip klar med alla mina julklappar och de jag inte köpt vet jag vad jag ska köpa. Ullared är alltid trevligt, jag kunde inte åka dit nåt i år tyvärr då sonen är för liten, har ca 12 timmar resa så man åker inte dit så ofta. Fin bild på er, har du många syskon?

Svar: haha, jag är precis likadan! Allt handlar om planering bara, förstår inte folk som gnäller över julstressen! Det är ju bara att planera ett par månader i förväg :) Oj, ni har 12 timmar att köra! då förstår jag att det inte är så lätt att komma iväg. Jag tycker våra 3timmar är jobbiga :/
Jag har 4 bröder och två yngre tvilling systrar. dock är det bara jag och systrarna som dyrkar julen!
Three Of A kind

Postat av: kajsasjul.blogg.se

Publicerad 2012-10-11 19:43:19

Vad skönt. Jag är också i full gång med mina julklappar dock har jag en bit kvar innan jag är helt klar ;)

Svar: Skönt att ha börjat! Men det är ju faktiskt två och en halv månad kvar så du hinner nog! Skönt att ha höra att jag inte är ensam! :)
Three Of A kind

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-10-11 21:15:55

Härligt att du nästan är färdig med julklappsinköpen :D

Svar: Ja, fast lite tråkigt också. Det är ju så mysigt att julplanera! Får hjälp alla narda helt enkelt! :)
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela