Pysselplaner

Publicerad 2012-10-24 16:55:50 i Julpyssel,

Här har vi min samling till julpysslet som jag har än så länge! En hel del är fast i posten ännu och förhoppningsvis är på väg. Älskar Ebay! Inget av det som ligger på bordet har jag köpt för mer än 0,99pund styck (inklusive frakt), galet billigt om man jämför med pysselaffärer i stan!
 
 
 
Ca 2000st paljetter i olika färger  samt två burkar med hex-glitter för 0,99pund!
 
Samlingen ska byggas på lite till och sen ska det pysslas julkulor, julkort, name-tags och mycket mer! Längtar!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-24 19:23:08

Vad mycket fina saker och bra priser dessutom. Jag är lite dålig på ebay, jag tycker det är lite svårt att hitta saker jag söker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela