Julmarknad

Publicerad 2012-09-28 09:05:06 i Blandad jul,

Ett tips på julklappar är att hålla koll på Groupon och Lets Deal! Där kan man få riktigt roliga och billiga erbjudanden! Spa, massage, restaurangbesök, biljetter, grejer, ja, allt möjligt! Häromdagen fanns det ett erbjudande om att få köra en Lamborghini 15min för bara 299kr (normalt pris 1499kr) Jag var SÅ nära att köpa det till min biltokiga man men då dom skulle befinna sig i Malmö (dom åker rike runt) i April 2013 så kändes lite lite väl långt att vänta på en julklapp :)


Jag köpte häromveckan en weekend till Polen med båt och hytt över till Szczecin (från Ystad) och sen två hotellnätter på Radisson med frukost samt 3 timmars SPA på stadens mysigaste spa genom Groupon! För hela detta kalaset fick vi bara betala 1799kr för två personer! Jag som är den jultokiga i hemmet (he will get there :) ) tänkte spara resan till slutet av November så att man kan julmysa lite och gå på julmarknader! En perfekt start på julen!
 


Kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela