Därför är han mannen i mitt liv...

Publicerad 2013-11-02 10:16:41 i Om mig,

Min man känner mig allt för väl och ingen kan fånga mitt hjärta så som han...

Han jobbar på ett Återvinningsvaruhus här i Malmö som handledare för förstånds-handikappade människor. Om man ska jämföra med något annat varuhus så skulle det väl vara Myrorna. Dom hämtar helt enkelt folks möbler och annat som ingår i hemmet och säljer det i sin butik. När folk köper nytt eller vill rensa ringer dom till butiken som kommer och hämtar det och säljer det sen vidare, som en loppis på ett ungefär.

Jag fick ett samtal imorse från min man som var på jobbet om att det visst var dags att gå upp, han hade något han ville visa mig.

Han hämtade mig och körde mig till hans jobb, ledde mig ner till en mörk, enormt stor och dammig källare under deras butik och pekade på ett rum stort som en halv fotbollsplan fullt med kartonger från golv till tak!

-Vi ska ta upp alla julgrejer till butiken men jag tänkte att du kanske ville va VIP och kolla först vad som finns och vad du vill ha!

Här finns säkert 500 kartonger fullproppade med bara julsaker och jag vet inte vart jag ska börja!

Det är inte mycket som kan få mig på fall. Rosor bara vissnar, choklad köper jag ändå själv och middag lagar vi varje dag... Men att göra en privatvisning av en fotbollsplan full med julgrejer, DET kan ingen slå! Det är nog det finaste <3

Detta är nog det mest romantiska någon gjort för mig... 

Kram Liza


Bara en liten hörna på rummet... Var ska jag börja?!

Kommentarer

Postat av: Axelina

Publicerad 2013-11-02 12:48:01

Det var det sötaste jag hört på länge! Så fint gjort av honom! Jag hade svimmat direkt om jag kom in i ett sånt rum :D Lyckliga du!! Kanske borde ta en titt i varuhuset sen när sakerna ställts upp, jag är ju numera nästan Malmöbo!

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-11-02 14:59:53

Vad gulligt gjort av honom

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-11-03 05:59:56

Nej, herregud vad sött av honom :)

Postat av: Wiola

Publicerad 2013-11-03 08:49:19

Åh så fint :D

Postat av: Natalie Salazar

Publicerad 2013-11-04 10:07:24

ååh underbart :D

Postat av: Tomtenissan

Publicerad 2013-11-04 16:41:56

Så härligt....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela