Julbords-planering

Publicerad 2013-10-25 08:35:58 i Blandad jul,

 
 
Jag och systrarna är i fullgång med att planera vart julens julbord ska ta plats. Det finns så många olika att välja på och det är så svårt att bestämma sig! Å ena sidan kan man bara fokusera på god mat och å andra sidan kan man ju få en upplevelse för samma pris men med kanske inte riktigt lika god mat (om ni förstår vad jag menar :) )
 
Dock är jag lite besviken på att de flesta ställen som har julshow till julborden inte alls spelar julmusik! Jag menar, det är nära jul, man äter julmat och vill ju då se och höra julstämning! Inte årets bästa Schlager-musik? Det dödar ju julkänslorna lite!
 
Om ni bor nära Malmö och vill äta det bästa julbordet som finns så tipsar jag väldigt varmt om Sankt Marcus Vinkällare! Jag har nog aldrig ätit så god mat som där! Herrejesus, säger jag bara! En otroligt mysig lokal nere i källaren, bara levande ljus som lyser upp lokalen, maten är fenomenalt god och variationen är stor! Deras dessert-bord är nog det jag längtar mest till när jag ätit där, gottegris som man ju är! :)
 
 
 
 
Det ligger på mellan 399-499kr för julbordet så priset är helt överkomligt.
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-10-26 20:03:04

Ser väldigt mysigt ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela