Klick, klick, klick

Publicerad 2013-09-26 11:57:34 i Blandad jul,

Nu har jag precis klickat hem lite saker från Ebay till mina planerade jul-pyssel! Vill bara få hem det nu så att jag kan börja!
 
 
Det blev lite kak-formar, utstickare, alfabets-stämpel, julkulor och mini granar
 
 
Ebay är verkligen en bra plats att handla på om man vill komma undan billigt! Jag köpte allt för 10kr styck (inkl frakten) Men man måste vara ute i god tid då det mesta och billigaste befinner sig i Kina och kan ta någon vecka att anlända till Sverige. 
 
Tur att man är jultokig och har planerat i god tid då! :)
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2013-09-26 13:56:47

Åh, vad mycket fint!

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-09-26 14:16:09

Vad fina saker, spännande att se vad du pysslar till av det. Ska in och kika om jag hittar något fint jag också

Postat av: Nilli

Publicerad 2013-09-26 16:48:33

Nice, själv väntar jag på ett jättepaket från Panduro, hittade en hel del grejjer jag ville ha på deras rea, så jag vill också komma igång med julpysslandet! Jag går typ bara vilse på ebay, haha, man letar efter nåt sitter man helt plötsligt och tittar på helt andra grejjer! Men vilka fynd man kan göra!

Postat av: Kirsi

Publicerad 2013-09-26 18:47:15

Jag fick också hem lite "klickat" idag. Ebay är verkligen bra och billigt.

Postat av: johanna

Publicerad 2013-09-26 19:00:51

Jag har faktiskt aldrig handlat från ebay men jag måste väl testa om man kan hitta sådär billiga snygga saker därifrån :) Blir spännande att se hur ditt julpyssel blir sen :)

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-09-26 19:12:04

Vilka coola granar! När jag åker till Kina om en månad ska man nog passa på att köpa hem en massa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela