Nu är en perfekt tid att börja!

Publicerad 2013-09-16 09:52:53 i Om mig,

 
 
Ja, jag måste erkänna att jag läst julbloggar ett tag (rekord-tidigt för att vara mig) och att längtan efter julen växer varje dag nu.
 
Får man lov att längta efter vintern och julen när det fortfarande är klarblå himmel och 22 grader ute? Känns lite sorgligt att längta bort den men ja, nu är jag redo för en höst som snabbt leder in oss till mina favorit månad på hela året, jul-månaden!
 
Denna sommar har varit fantastisk, den bästa i mitt liv med en bilsemester genom Europa (Italien, Grekland, Turkiet) och nästan 2 underbara veckor i New York. Så sommaren har gjort sitt för mig nu och julplaneringen är i full gång!
 
Längtar efter kalla promenader med rosenröda kinder, tumvantar runt kalla händer, söndagsmiddagar med systrarna, levande doftljus i varje hörn och julfilmer på tv´n.
 
Jag har en lista med både stort och smått pyssel att ta mig an, nya recept att testa och många julklappar är redan inköpta! 
 
Med andra ord.... Jag är tillbaka och mer redo än nånsin för hösten och vintern! Precis NU känns det helt perfekt att börja jullängta och blogga igen!
 
 
 
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-09-16 22:08:57

Hurrrrrraaaaaa she's baaaack !!!!! Underbart och min höst är räddad ;)))). Ser fram emot allt. Puss och kram

Svar: Söta!! Jag är helt galen som börjar med julblogg i SEPTEMBER! haha! puss&kram!!
Three Of A kind

Postat av: Axelina

Publicerad 2013-09-17 08:58:05

Wohoo, välkommen tillbaka!!

Svar: Tack! Kände att det kliade lite väääl i fingrarna! Blev så avundsjuk på alla era julbloggs-inlägg ju! hihi :D
Three Of A kind

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2013-09-17 09:17:27

Kul att du är tillbaka! Välkommen :)

Svar: Tack!! Bara 99dagar kvar till jul ju! :D
Three Of A kind

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-09-17 11:15:22

Vad roligt att du är tillbaka, jag har längtat! Du har så mysiga och fina bilder på din blogg. Har dy varit i USA? Med tanke på bilden

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2013-09-18 06:30:40

Välkommen tillbaka! Nu blev jag glad :-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-09-19 06:08:31

Kul att du är tillbaka i bloggosfären.
Jag tycker att Åhlen´s kan vara lite dyra på vissa saker, då en del kan vara lite plastigt, men mycket tycker jag är lite samma pris som överallt.
För mig är däremot Yanke Candle sjukt dyra =/ jag köper alltid bara de små =)

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-09-19 14:03:29

Wow, en Yanke Candle butik, mysigt! Var de lika dyra där som här i Sverige?

Svar: Nej, det stora kostade bara 15 dollar! Typ 100kr, helt otroligt billigt! Här är dom så himla dyra :/
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela