Vill ngn snälla hjälpa mig?

Publicerad 2013-09-28 23:58:00 i Om mig,

Idag fick jag de första höstkänslorna och det var inte lite det! Hem till syster, tände en massa ljus, bakade kanelbullar (för mig skriker kanelbullar jul), såg en film och bara myste medan vinden ven utanför. Sån himla fin kväll. 
 
 
 
Vill någon snälla hjälpa mig med en liten grej på min blogg? Jag brukar kunna lösa det mesta själv efter lite googlande men detta kan jag banne mig inte komma underfund med och jag blir galen!
 
Min header på själva bloggen ligger bra på första sidan men så fort jag klickar in mig på ett inlägg så ser headern helt för-tokig ut! Liten och med någon svart bakgrund! Fattar ingenting :S Jag skulle bli så himla, jätte mega-glad om det är någon jultok där ute som vet vart sjutton man ändrar det? Visste inte att man måste ändra headern på många olika ställen! Det skulle verkligen göra en annan jultok överlycklig!
 
 
 
Kram på er och ha en underbar kväll!
 
Liza
 
 
p.s. Jag fick mitt höstväder nu! hihi! Pysselkvällar nästa!

Kommentarer

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-09-29 13:45:16

Kanelbullar är UNDERBARA! Vad skönt att höstkänslan kom tillslut!

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2013-09-30 15:41:13

Det ser onekligen skumt ut ja.
maila mig. Jag är inte superduktig men kan iaf kika lite :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela