Julkuls-pyssel :)

Publicerad 2012-10-30 20:43:00 i Julpyssel,

Ja, även jag har redan börjat julpyssla! Man vill ju inte känna sig stressad över alla projekt man vill hinna klart till jul, särskillt inte i December-månad när man vill julmysa, äta, dricka gott och supa in julstämningen. Nej, det gäller att börja i tid :)
 
Ikväll började jag med julkulor som jag tänkte ha i granen. Dom blev precis så fina och mysiga som jag trodde! Man behöver bara paljetter, klister/knappnålar och frigolit/styrolit-kulor! Det tar sin lilla tid dock, det är inget man rör ihopa på en halvtimme men det är ett mysigt tidsfördriv till tv´n!
 
 
Åh, kan inte bara November komma nu så att man kan börja med julstämningen på riktigt?! Vågar mig inte riktigt på att lyssna på julmusik och så än. Det får väntas lite till :)
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Axelina

Publicerad 2012-10-30 21:15:02

Gud vad fina dom var!! Helt underbara!

Postat av: Denise

Publicerad 2012-10-31 08:29:48

Va fint! :)
Tur att det är November imorgon, så man kan börja lyssna lite på julmusik och pyssla riktigt mycket :D

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2012-10-31 11:34:44

Åh, läckert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela