Adventskalender

Publicerad 2013-12-04 16:32:52 i Om mig,

Ja, det är väl något som man aldrig växer ifrån? Jag älskar alla sorters jul/adventskalenderar och det hör liksom julen till! Jag har i alla år ägt en chokladkalender och sedan jag träffade min man har jag gjort en paket-kalender till honom varje år. Detta år gjorde jag små adventspaket till min familj och jag följer slaviskt julkalendern på tvn och älskar hela idén med något litet att se fram emot varje dag till Julafton
 
 
 
Jag är så himla mycket nöjd med min gran-kalender jag pysslade ihop till Caner förra året och även om han inte riktigt vill medge det så blir han faktiskt 5 år varje morgon när han letar efter dagens paket :)
 
 
 
Saker och ting kommer ju såklart att förändras med åren, paketkalendern kommer så småningom inte att göras till min man utan det kommer ju naturligt att gå till våra framtida barn och pysslet kommer barn-anpassas mer, men är det något jag inte kommer växa från så är det chokladkalendern! Den ska jag banne mig ha varje år!
 
Har ni också kalenderar till er själva?

Hälsningar Liza

Kommentarer

Postat av: Jul i fjällen

Publicerad 2013-12-04 19:34:35

Japp! Chokladkalender har jag alltid haft o kommer nog alltid att ha :) I år har vi också en trisskalender som vi hoppas vi vinner något på :)

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-12-05 10:42:45

Nej jag har ingen chokladkalender till mig själv bara till barnen

Postat av: julia

Publicerad 2013-12-05 12:27:45

jäklar så söta :) jag köpte inga iår :/

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-12-05 19:06:41

Vad mysigt det ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela