Julklappsjakten med Arla

Publicerad 2013-12-06 09:52:54 i Recensioner och tester,

Sven visade sig verkligen från sin sämsta sida, han var på riktigt uselt humör mest hela natten! Jag var införstådd med att han inte skulle vara så glad men väntade mig inte att jag skulle få vara sömnlös hela natten. Ojoj, vad det blåste här i Skåne! Har nog aldrig varit med om en sådan blåsig storm! Och inte heller fick vi någon snö utan bara en massa livliga orkanvindar... 
 
 
 
Men hörrni, vet ni vad man kan göra så här dagen efter stormen? Fira med en tävling från Arla! Jag blev kontaktade av dom i dagarna inför en tävling dom ska ha, den verkade väldigt rolig! Tävlingen går under namnet Julklappsjakten och går helt enkelt ut på att finna de flesta av deras borttappade julklappar! Klapparna har gömt sig i bloggvärlden någonstans och även jag har gömt en liten klapp i något inlägg längre ner. Hittar ni? :)
 
HÄR kan ni läsa mer om tävlingen som i korthet går ut på att finna deras recept som gömt sig i ett antal samarbetande julbloggar, skicka in svaren med en motivering och tävla om finfina priser! Kul med en jultävling så här efter stormen och innan jul!
 
Som sagt scrolla ner lite lite på min blogg så kan ni nog finna en av recept-klappen som smugit sig in på något av mina inlägg :)
 
Kram Liza
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-12-06 18:57:15

Kul att du också är med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela