Paketinslagning

Publicerad 2013-12-10 16:37:49 i Om mig,

Min förmiddag bestod mesta dels av att slå in de sista julklapparna! Under granen är det nu fullt med paket till de bästa i mitt liv. Längtar riktigt mycket till jul när dom ska få öppna paketen. Är så himlans nöjd med mina julklappar i år! Det finns inget bättre än att ge under julen, det är det bästa jag vet, att visa mina närmsta hur mycket det betyder för mig.
 
 
 
Är det något jag aldrig skulle vilja ta bort med julen, hur gammal jag än må bli, så är det julklapparna. Man blir verkligen aldrig för gammal för att varken ge eller få. 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-12-10 18:19:25

Vilken fin julklappshög!

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-12-10 21:47:59

Jag håller med mig angående julklapparna men tyvärr tycker ingen i min familj (föräldrar och syskon) att det är roligt att köpa så de köper bara till barnen. Maken och jag köper till varandra så vi får några julklappar i alla fall

Svar: Ja, jag förstår att det lätt bli så där och det är väldigt vanligt! Underlättar nog mycket när man får barn också men jag ska kämpa för min sak in i det sista även när barn kommer in i bilen i vår familj! haha. Mysigt att ni köper till varandra, som vuxen förtjänar man ju också lite uppskattning på julen.
Three Of A kind

Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Publicerad 2013-12-11 09:42:36

Fint med breda band!

Postat av: Paulina Holmberg

Publicerad 2013-12-11 13:33:24

härligt!

Postat av: Kirsi

Publicerad 2013-12-11 18:39:14

Fina paket! Klart även vuxna ska ha paket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela