Underbara julbord

Publicerad 2013-12-14 12:17:31 i Om mig,

Igår åt jag och familjen på Malmös bästa julbordSankt Markus Vinkällare. Gud, så mysigt där är och vilken himmelsk mat det bjöds på!



Restaurangen är i en gammal källare och det ända ljuset som lyser upp är ljuset från levande ljus. Stället ser ut en gammal borg och det är verkligen jätte mysigt! Jag tror inte att vi nånsin har ätit så mycket mat! Herregud. Dessertbordet är inte heller att leka med. Man kände sig nästan berusad när man gick därifrån!



En helt perfekt kväll med familjen helt i julens fina tecken.



Jag rekommenderar verkligen er att testa deras julbord om ni har vägarna förbi Malmö!

Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-12-15 20:46:37

Jag kan tänka mig att det var både mysigt och gott, bilderna är jättefina!

Postat av: Annas Strålande Jul

Publicerad 2013-12-16 01:45:21

Åhh så mysigt det verkade vara! Jättefina och stämningsfulla bilder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela