Flytta med julen in i badrummet

Publicerad 2013-11-13 08:44:00 i Recensioner och tester,

Jag fck hem ett paket med julens tvålar häromdagen för att testa! (Tack så hemskt mycket Gunry!) Jag har alltid varit förtjust i Gunrys tvålar och speciellt över julen. Varför inte gå all in med julen även ända in i badrummet?
 
 
 
Som vanligt doftar dom så himla gott och nytt för mig är Polkagris-doften och kanel/äpple-doften! Älskar kanel/äpple-sorten, den doftar milt, fräscht med ett mysigt inslag av jul! Helt klart min favorit i år!
 
 
 
 
Pepparkakan var förra året min självklara favorit då den doftar så gott av julkakor och julmys! Jag tycker absolut att ni ska köpa er ett par nu när julen närmar sig med stormsteg! Det går ju inte att få in för mycket jul i hemmet!
 
Dom finns att köpa lite här och var, jag har sett på dom både på Ica Maxi och Willys!
 
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-13 10:23:47

Juliga, lilla du! Till och med jul i badrummet! Ja, varför inte. Vill bara upplysa dig om att jag räknat om julbullarna i frysen...Tror du räknat fel, för antalet stämmer inte...Tugg, tugg...

Svar: Haha, jag kaaaan ha räknat fel med några! ;) Säg till om du vill ha en jul tvål! hinner omöjligt använda alla fyra på en månad XD
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela