Julstök på gång!

Publicerad 2013-11-15 16:29:00 i Julbak&mat,

Hej alla fina!
 
 

Detta ligger just nu på vårt köksbord och väntar på att förberedas! Fick ett sådant jag-måste-bara-ha-lussebullar-begär idag så det fick bli just det! Har dock glömt hur lång tid det tar att göra bröd/bullar så jag får raska på lite då vi ska iväg senare... Detta receptet måste ni bara prova! Mums så gott det är! 
 
Titta in lite senare så får ni se vad det blev av degen och vilket recept jag använde mig av!

Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Publicerad 2013-11-15 18:02:32

Men gud så gott!! Kan tänka mig att det doftar gudomligt hemma hos dig nu!

Postat av: johanna

Publicerad 2013-11-15 23:40:54

Ja, ett sånt sug känner jag till :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela