Ren-kalender

Publicerad 2013-11-05 12:53:54 i Julpyssel,

Om jag inte tidigare gjort min gran-kalender förra året så hade jag helt klart trixat ihop denna underbara ren-kalender! Så himla mysig!
 
 
 
Köp bara en tunn mdf-skiva på tex. Bauhaus, rita en stor ren på den, såga ut den (lättast med sicksåg) och häng fina små paket runt sadeln. Så söt! Vill man piffa den ytterligare kan man sätta en ljusslinga bakom! Ett pyssel helt i min smak!
 
Varför bor vi inte på en herrgård med hur mycket utrymme som helst att julpiffa! Vår etta kommer ju att jul-explodera snart! :)
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-11-05 14:24:18

Vilken fin. Synd att man inte har mer tid att julpyssla. Men kanske till nästa år

Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Publicerad 2013-11-05 19:25:18

Men va fin, och renar som är såå fina under jul! Mycket bra tips, ganska enkelt ändå och stilrent! :)

Postat av: Maries strålande jul

Publicerad 2013-11-05 21:26:06

Jag skulle också behöva mer plats att julpynta på även om vi bor i stor villa, vi är ju även många personer som bor här så pyntningsytan är tyvärr begränsad.

Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Publicerad 2013-11-06 00:10:40

Vilken snygg! Vad duktig du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela