Rudolpha din bil

Publicerad 2013-11-16 20:43:17 i Om mig,

 
 
Första julklappen till svärfar är köpt! Dom har precis köpt en ny bil som ska levereras i början på nästa år och då jag ju är julvärd detta år och ska introducera dom in i den nya kulturen och högtiden var denna klapp given! Haha
 
 
 
Klä om din bil till Rudoplh! 
 
Ja, vet inte om den kommer tas på allvar, men iof är det ju inte tanken! Nästa gång vi ska till Turkiet ska jag minsann klä bilen till Rudolph även om det är mitt i sommaren! :)
 
Nu ska vi få lite besök av vänner, så jag hinner jag inte skriva mer! Men ha en riktigt skön Lördagskväll så hörs vi imorgon igen!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2013-11-17 12:26:36

Som jag har letat efter ett sånt set. Var har du fått tag på det?

Svar: På Ebay! Sök bara på typ car costume eller Rudolph car!
Three Of A kind

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-11-17 15:41:26

Har suttit och tittat en massa på ebay, efter att ha sett alla fina och bra saker du köpt. Har gjort mitt första köp nu och fler lär det bli

Svar: Men gud vad roligt!! Man blir så himla lätt fast, haha. Vad har du köpt för roligt? :D
Three Of A kind

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-11-18 07:38:19

Jag har köpt sådana snöflingeutstickare som du hade köpt och en knäcktratt till min pappa

Svar: Aha! Utstickarna är kanon! Så himla enkla och billiga! Man blir lätt tokig av allt billigt på Ebay och får lägga band på sig själv efter ett tag, haha.
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela