Som jag längtar!

Publicerad 2013-11-18 21:04:28 i Julresor,

Jag strö sökte lite på London ikväll. Vi åker ju dit på Torsdag och stannar över helgen, oj, som jag längtar!
 
 
 
Jag googlade lite på jul i London och sökte runt lite på vart man kunde finna lite julgrejer och så (som inte är hutdyrt) och, Bingo, jag fann det jag sökte efter!
 
Jag sökte på den engelska motsvarigheten till amerikanska 99 Cent store (mycket skit och annat nödvändigt för en liten peng) och fann att den engelska motsvarigheten heter The Poundland! Gud så mycket julfint där finns och allt kostar bara 1 pund!
 
 
 
 
 
Ja, DIT ska vi verkligen! Så himla mycket julfint där finns!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: I vårt julkök

Publicerad 2013-11-18 21:59:29

För mig är ett besök på Primark obligatoriskt vig varje Englands besök. Mycket prisvärda kläder.

Svar: Ja, jag har hört om det från både mamma och systrar! Dit ska jag verkligen! Typiskt att man redan köpt klart alla julklappar, haha. Tack för tipset!
Three Of A kind

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-11-19 09:31:52

Vad skoj att se London i juletid!

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-11-19 09:35:33

Då kanske vi träffas där, jag åker dit på fredag =)
The poundland låter som en väldigt bra affär den har jag inte hört talas om tidigare men de verkar ha väldigt mycket fina saker. Ska försöka ta mig dit också

Svar: Men, vad skoj att vi ska dit samtidigt! Kanske vi träffas i juldjungeln där! Det ska bli fint väder också läste jag!
Three Of A kind

Postat av: Lisas Vinterland

Publicerad 2013-11-19 11:08:33

Hoppas du får en riktigt trevlig resa! Det känns ju helt underbart att det är så pass nära, och ett julpyntat London gör knappast saken sämre för dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela