Julbaks-tillbehör

Publicerad 2013-10-23 10:03:00 i Julbak&mat,

Jag vet att jag tjatar om Ebay hela tiden men ni anar inte vilka pengar ni kan spara in! Blir nästan galen när jag går ut i affärerna och ser exakt samma saker för så himla mycket mer än vad ni kan hitta på Ebay! 
 
Här har ni mitt lilla julbaks-tillbehörs-altare jag ställt upp här hemma! :) 
 
 
 
För att bara dra ett exempel så budade jag hem både löv-utstickarna och snöflingor-utstickarna för bara ca 10kr styck inklusive frakt! På t.ex Panduro Hobby höll jag på att få hjärtstillestånd när jag såg att dom har exakt samma utstickare för 129kr!
 
 
HÄR och HÄR har ni adresserna till utstickarna som jag budade hem från Ebay!
 
 
För övrigt har jag budat hem en cookie-stämpel med hela alfabetet, pearl-spray, silikon-matta, diverse verktyg och lite olika kak-formar. 
 
 
 
Ett tips innan ni köper något dyrt i pyssel-affärerna är att kolla Ebay först och spara en massa pengar! Säg till om det är ngt ni ser jag budat hem som ni vill ha adressen till!
 
Kram Liza
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-10-23 11:21:03

Tack för att du länkar till ställena där du köpt dina fynd för jag har så svårt att hitta det jag söker. Säg gärna till om du skulle hitta en chokladform i hårdplast

Svar: Absolut! Jag ska kolla om jag finner ngt!
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela