Jul i London!

Publicerad 2013-11-03 10:08:26 i Julresor,

Då systrarna är i Paris i skrivandes stund och då jag är lite depp över att inte vara med dom så försökte min man att pigga upp mig med att säga att vi får planera ngt mysigt innan jul att se fram emot...

Vet ni vad? Igår kväll spontanbokade jag och älsklingen en långweekend till London! Jisses, vad peppad jag är! I slutet på November bär det av och oj, vad det ska jul-mysas!
 
 
Hyde Park som vi precis bor vid har tydligen ett Winter WonderLand, självklart ska vi dit! Och det ska bli himla spännande att supa in alla juleljus och glitter som staden bär upp under julmånaderna! Visste ni förresten att det finns en Christmas Shop i London? Jepp, ett givet besök!
 
 
 
 
 
För en jultok som jag är jag i extas över all jul vi ska få uppleva men det finns faktiskt en sak som gör mig så himla mycket gladare!
 
När vi var i New York för 5 år sedan köade vi till Musikalen Lion King bara för att sedan få svaret att det var slutsålt. I somras när vi var i New York igen kostade biljetterna 200dollar så det fick bli Cinderella istället. Aldrig har jag varit så depp över att missa mina drömmars musikal, inte bara en gång, men två! Gissa då vad som snart kommer med posten? Biljetter till The Lion King i London! Helpepp på det är jag! Och det var jätte mycket billigare än på Broadway till och med!
 
 
 
Självklart tar jag med er på vår lilla julresa och jag ska fota allt jag bara kan!
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2013-11-03 14:07:01

Men vad härligt! Förstår att du ser fram emot det :)

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-11-03 15:11:04

Vad roligt, vi kanske är där samtidigt då? Jag längtar också en massa tills vi ska åka

Postat av: Emmas Jul

Publicerad 2013-11-03 15:50:50

Åh gud vad kul, London är säkert fantastiskt i juletid.

Postat av: Mami

Publicerad 2013-11-03 17:07:56

Härligt! Hoppas att vi kan ses innan! Det blir väl bra med en Londonkväll där vi kan visa er allt som är värt att se.
Kram från Mami

Postat av: Enoka

Publicerad 2013-11-03 17:16:47

London är magiskt! O vid jul kan jag tänka mig 1000000g mer. Vad härligt Liza. Ser fram emot att se bilder. Kram

Postat av: Annas Strålande Jul

Publicerad 2013-11-03 20:22:22

Guud vad kul! Hoppas ni får det toppen. London är ju magiskt!

Jag kommer ju åka hem till Sverige igen innan julen börjar på riktigt, vilket är lite synd, men lite jul kommer jag ju få se ändå de kommande veckorna!

Postat av: Axelina

Publicerad 2013-11-03 20:34:56

Guuud vad roligt!!! Jag älskar London, och kan tänka mig att London till jul slår allt annat i hästlängder! :D

Postat av: frukallgren.blogg.se

Publicerad 2013-11-04 08:16:58

Men åh vad kul!! Christmas shop låter nästan farligt, där skulle man väl shoppa ihjäl sig typ, haha! Hoppas ni får det riktigt mysigt där sen :D

Svar: ja det är klart det gör! Massor med möbler som ska skruvas ihop och massor med skräp blir det också! Känns skönt att ha flyttat innan jul och ser verkligen fram emot att köpa och pryda min egen julgran i år! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela