Julpiffa din fruktskål

Publicerad 2015-12-13 15:54:19 i Julpyssel,

 
Det var några dagar sedan jag skrev nu. Livet kom emellan och har hållit mig sysselsatt nu hela veckan...
 
Idag är det Lucia och det är bara ungefär 1,5 vecka (?) till julafton! Det är galet vad December bara flyger fram!
 
Ikväll vankas det tredje-advents-mys hos min ena syster och jag längtar ihjäl mig efter jul, familj och kärlek efter denna vecka! Finns inget jag hellre vill ikväll än att vara med dom bästa som finns ❤️ Senare ska vi tillsammans gå ner mot kyrkan och titta på Lucia-tåget. Mer julstämning än så går väl inte att få!
 
I helgen fick jag ett ryck och gjorde världens enklaste julpyssel. En gren, ett par ögon och en röd näsa senare har man en liten Rudolf att sticka i fruktskålen! 
 


 
Ha världens bästa Lucia-firande!
 
Kram Liza
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela