Advent

Publicerad 2012-12-02 01:46:00 i Om mig,

Gud, vad jag har bakat och haft mig inför denna advent! Jag blev precis just nu klar med allt efter att ha stökat i köket i många timmar.
 
 
Som jag längtar tills imorn/idag (?)! Det ska bli så mysigt att fira in julen med familjen!
 
Det bjuds på en massa massa hembakade kakor och godis, glögg, julmust och en massa annat gott! Ni måste lova att kika in ikväll igen. Jag vill inte lägga in bilder ännu förrän familjen varit här. Jag är så himla nöjd med vad jag gjort! Det är lite ovanliga julkakor/godis.

Idag öppnades första luckan och årets bästa månad är äntligen här.
 
 
Nu blir det julkalendern som jag ännu inte hunnit se innan jag däckar i säng!
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2012-12-02 10:29:04

Vi ser fram emot eftermiddagen med spänning/ Kram Mami

Postat av: Julbloggen. :)

Publicerad 2012-12-02 11:52:30

Hej himla fin blogg! Vi julbloggar också, kika gärna in och lämna en komentar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela