Fina bordplaceringar

Publicerad 2012-12-12 09:19:56 i Julpyssel,

Förra året gjorde jag dessa söta bordplaceringar och ställde vid matsalsbordet. Vi är iof bara 6st men jag tycker det blir så mkt sötare när man dukar fint! Det höjer verkligen stämningen!
 
 
Jag samlade på mig en del kottar, tomma värmeljus-hållare, lite band, glittter, klister och stjärnpaljetter.
 
Bara klistra paljetten på toppen av granen. Klä värmeljus-hållaren med lite tyg, mönstertejp eller annat (jag tog ett guldband) Sen skrev jag med klister allas namn på en liten tyg bit och pudrade över med glitter så att allt lim täcktes. Låt det torka och klistra det sedan på hållaren. Klistra fast eller ställ kotten i hållaren och bordplaceringen är klar!
 
 
Nu håller jag på med årets bordsplaceringar! Det kommer bli så sött!

Kram Liza
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela