Blandad julinspiration

Publicerad 2012-11-14 10:25:00 i , Blandad jul,

Här är lite blandad jul-inspirations pyssel som jag ramlat över under mina julsökningar. Gud, vad det finns mkt man göra jul av! Underbart! :)
 
Gör små utklipp av Rudolph och piffa upp dricksglasen!


Gamla te-koppar kan bli fina adventsljus-hållare


En nyttig fruktgran pinnad med tandpetare i en frigolit/styrolit-gran som finns för en tjuga på Panduro Hobby t.ex


Piffa upp chokladkakorna och gör dom riktigt juliga. En mysig present!


Baka småkakor och lägg i vanliga Cd-fodral!





Vanliga glasstrutar doppade i kristyr och strössel fyllda med godisar


Kanelstänger runt ett blockljus blir till egengjorda doftljus :)


Julpimpa julgodiset till en julklapp!


En förrätt till adventsbjudningen. Ost, paprika och cocktail-tomater. Julensfärger!







Knappar på ett snöre
 
Kram Liza
 

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-11-14 18:52:18

Smart & rolig insperation (:

Postat av: Lillie - Mer Jul

Publicerad 2012-11-19 22:07:25

Jag har gått och tittat på den fina renen också, tror nästan jag får ta att gå och köpa den ;)

Postat av: Ninnie

Publicerad 2012-11-20 17:37:35

Den fina jultomtekransen att hänga på dörren tänkte jag faktiskt göra utav den tråkiga runda kransen vi har på dörren just nu om du kommer ihåg? Puss / Mami

Svar: Ja, men klart du ska! Den är ju så himla söt! :D Jag har rött tyg om du behöver, hihi
Three Of A kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela