Jul på XXXLutz

Publicerad 2012-11-08 13:56:00 i Blandad jul,

Igår var jag och julspanade lite med pappa och systrarna. En helmysig dag med de finaste jag har <3 Vi var runt på loppisar och spanade, en sväng om Ikea, Rusta och slutligen XXXLutz som finns här i Malmö.
 
My Lord, ge mig några miljoner och jag hade kunnat gå riktigt loss! Vilka underbar julgrejer dom har där!! Jag  blev kär i princip varenda julkula! Ovanliga och extremt julfina. Dock var priset runt 50kr per kula så jag gick hem och fortsatte pyssla, haha.
 
 
Åh, vad jag letat runt efter ett fint ljushus! Hittar inget nånstans! Vill ha ett lagom stort, inget pyttelitet och inget som nedan. Vet ni vem som säljer det? Hade inte tänkt lägga mkt för det så inget för dyrt heller :/
 
Dessa två på XXXLutz är så himla himla fina! Men ack, så stora!
 
 
Älskar stora tomtar som kan vakta hemmet. Så jätte klassiskt och fint!

 
Eller varför inte en helt enorm isbjörn? Haha, så himla söt!
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-08 14:04:03

Just det. Xxxxxx eller hur många x det nu är lutz. Jag glömmer bort detta stället. Bra tips, kan man ju fördriva en mamma dag på :))) Kramiz

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-11-08 14:30:12

Vad mycket fina saker där hade jag också velat vara och kika

Postat av: bitte

Publicerad 2012-11-08 17:29:27

åh vad fina julgrejer

Postat av: julmust.blogg.se

Publicerad 2012-11-08 17:29:52

Gud vad fin jultomte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela