Juliga inköp

Publicerad 2012-11-15 09:32:00 i , Blandad jul,

Häromdagen ramlade jag över två juliga grejer som självklart måste få bo hos oss :)
 

Jag hade ett gammalt presentkort på Åhlens och då jag aldrig handlar där normalt sätt (tycker där är dyrt, i princip allt som finns där kan man hitta för en bråkdel av priset nån annanstans) så var det ju perfekt att lägga det på julen! Det blev en liten glittrig/vit ren. Så himla söt! Tror den gick på typ 70kr.
 
Sen när jag spanade efter färg på Clas Ohlson så såg jag dessa söta bokstäverna för bara en tjuga! 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Amandas jul

Publicerad 2012-11-15 10:16:38

Supercharmig ren!

Postat av: Denise

Publicerad 2012-11-15 15:33:30

Åh va fint! Har kommit i någon ren period just nu, tycker vita och glittriga renar är så fina (:

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-15 18:18:46

Ååå den köpte jag med :))) o nu blev jag påminnd om att jag oxå har en lite check där.. Yeiiiii, håller med om att där är dyrt, tyvärr handlar jag på tok för mkt där... Innan ;)))) kram

Svar: Den är ju så himla fiiin! :D Men jäklar vad den glittrar av sig! får typ dammsuga hela huset varje gång jag drar fram den, haha!
Three Of A kind

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-11-15 18:29:57

Så fina inköp :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-11-15 20:25:02

Nu måste jag nog göra en tur till grannstaden och investera i en sådan ren. Såg den i en jultidning, tror det var allers juljournal och den är ju bara så fin:D

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2012-11-18 11:55:37

Åhh de finns nu med alltså. Dessa köpte jag för två år sedan, och pysslade dem till förra julen... http://tomtensdotter.se/2011/october/fyra-bokstaver-men-inte-vilka-som-helst.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela