Timmar till December

Publicerad 2012-11-30 20:00:00 i Om mig,

 
Åh, förstår ni att det alldeles alldeles snart är julmånaden nr 1? Så underbart! Dock är jag lite arg på mig själv och är lite stressad över att hinna med all pyssel och grejer som jag sparat till December för att göra. December ska ju vara mysig och man ska ju fika julgott och varva ner mest hela tiden. 
 
På Söndag börjar min familjs traditionella advents-firande. En advent i var systers hem. Först ut är vårt lilla hem. Jag har bakat så himla mycket söta grejer! Ni ska få se! Vill dock inte visa innan Söndag då precis alla i familjen läser denna blogg :)
 
Bara 4 timmar till 1 December! 
 
Kram Liza
 

Kommentarer

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-11-30 22:57:48

Bara en timme kvar nu :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela