Julklapp till pappa :)

Publicerad 2012-10-12 09:19:27 i Blandad jul,

Först måste jag bara säga att min pappa inte är så gammal trots sina 65 år på nacken. Han är som ett stort barn och älsar allt som lyser, blinkar, spelar osv :) Teknikmagasinet är bland hans favoritaffärer för sina ovanliga saker som fyller dom tre kriterierna.
 
Det är lika svårt varje år att finna ngt som pappa först inte sett förut, som han tycker är kul och faktiskt måste ha lite användning för...
 
Jag hittade denna bil-grej på Ebay som jag tyckte skulle passa perfekt för honom! Det är en monitor som man fäster bak på bilen och med hjälp av en liten fjärrkontroll så kan man ändra utseendet på gubben i rutan. Arg, ledsen, glad, flörtig :) Om ngn kör lite för nära honom kan han lätt visa hur han känner för det, haha.
 
 
Jag är hur nöjd som helst över mitt inköp! :) Fick ge 150kr inkluive frakt.

Nej, nu får jag återigen rusa iväg mot 9timmars jobb! Är så himla himla trött idag, men får fokusera på att det ju är Fredag idag!

Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-12 11:27:03

Kul att du hittat något lite annorlunda åt honom. Ebay är ju perfekt när man vill hitta något udda, bra pris var det också

Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Publicerad 2012-10-12 22:35:13

Vilken kul grej! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela