Julklapps-inslagning

Publicerad 2012-10-20 09:49:54 i Blandad jul,

Jag älskar att slå in paket inför julen. För mig är utsidan minst lika viktig som insidan, paketen ska ju ligga under granen under hela julen så det blir ju lite som en jul-inrednings-detalj som måste matcha övrig inredning under jultid (ja, ni hör ju hur tokig jag är :) )
 
Det finns mycket man kan göra för att pigga upp paketen och det finns väl inget roligare än att ge bort ett paket som ser riktigt lyxigt och smyckande ut?
 
Här har jag samlat på mmig lite paket-inspiration:
 




Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-20 11:43:52

Då är vi lika, ibland känner jag att paketen kanske blir "för fina" så mottagaren blir besviken på innehållet. Fina bilder du hittat

Postat av: Kamilla

Publicerad 2012-10-21 10:14:04

Ja, absolut är paketinslagningen sååå rolig, man vill ju ha fina paket! :)
Älskar alla bilder, supersnygga!

Postat av: Thereses jul

Publicerad 2012-10-21 12:54:38

Älskar de enkla, men tradionella inslagningarna med naturmaterial, brunt papper (som jag återanvänt från andra saker) eller tidningspapper , hampasnöre och rött lack. Supersnyggt, miljövänligt och enkelt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela