Julmode

Publicerad 2012-10-15 10:13:48 i Blandad jul,

Jag är väl kanske lite mer klassisk av mig och skulle inte pimpa upp mig riktigt så här mkt. Men tur att det finns andra jultokar som vågar ta ut julen till mix!
 
 
 
Alla grejer finns på Ebay och det är bara att söka runt, finns en hel uppsjö av juliga kläder!
 
En sak som är rätt söt är dubbelvanten som man kan promenera runt med sin kära i. Jättesöt vante! Pefekt för dom nykära som inte riktigt vill släppa taget om varandra när det är kallt :)
 

 

 
Sök på lovemittensdoublemittenkärleksvante etc. Fast det är nog rätt lätt att fixa själv med lite sytråd och två gamla vantar :)

Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2012-10-15 15:03:54

Fina saker, den där renmössan till barn skulle jag gärna ha till min son den var ju så söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela