Julpyssel

Publicerad 2012-10-01 22:47:29 i Julpyssel,

I år ska bli pyssel-julen nr 1! Jag har bunkrat upp med en massa diverse pysselgrejer och har skrivit listor och allt på sakerna som ska pysslas ihop! Det finns inget mysigare än ett glas glögg, ett fat pepparkakor, julradio.se i högtalarna och en massa pyssel-projekt!
 
Bland annat ska jag ge mig på att göra Martha Stewarts tidnings-granar. Dom är ju så fina! Dock verkar det vara lite av ett evighets-projekt men man får väl börja i tid! :)
 
 
Ett sånt här träd hade varit så himla fint i vår vita lägenhet! Hade jag varit mer händig så hade jag gett mig på det! (inte substitut till en riktig gran alltså, för den är ju given ändå!)
 
 
Ett sånt här träd att hänga alla julkort i är också himla stämningsfullt. Fast å andra sidan, får ju knappt några längre, haha. Alla har blivit så värst moderna. Det känns som att bara jag och mamma är pyssliga nog att skicka egna kort. 
 
 
Kram och god natt! Liza
 

Kommentarer

Postat av: Svensk Jul

Publicerad 2012-10-02 18:28:50

Granarna är väldigt fina :-)

Postat av: Wladimir aka Xmasfreak

Publicerad 2012-10-03 12:20:53

Vilken underbar blogg du har, vill redan börja pynta granen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela