sjukstuga och julmys

Publicerad 2012-10-18 20:22:01 i Om mig,

Usch, vilken förkylning jag har åkt på! Feber, ont i kroppen och bomull i huvudet...
 
Tur att jag köpte pepparkakor och julmust häromdagen! :) Jag testade de nya pepparkakorna med choklad. ÅH, vad GODA dom var för en choklad-tok som jag! Helt klart mina favoriter! Den första klunken julmust måste vara den bästa känslan på hela året. Det känns som att hela livets jular forsar genom kroppen och man blir sådär varm och julmysig inombords!
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-18 21:08:22

Hm.. spännande med pepparkakorna, får ta och testa dem :) Och beskrivningen av första klunken satte du verkligen mitt i prick, kände definitivt igen känslan :)

Postat av: Axelina

Publicerad 2012-10-18 22:04:05

Åh, den där känslan av första klunken julmust! Jag tog den för någon dag sen och en flod av minnen kom emot mig, underbara julminnen från när jag var liten hos farmor och farfar, oslagbart <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela