Snart flyttar julen in...

Publicerad 2012-10-08 21:15:12 i Blandad jul,

Idag var jag och min man på ett litet Ikea-besök (ok, vi åkte dit för att äta för att vi va för lata för att laga mat sorgligt nog :) )  och självklart var jag ju tvungen att dra oss igenom heeeela Ikea för att se om julen flyttat in! Såklart var det precis brevid kassorna i slutet som skyltarna stod.
 
Snart flyttar julen in!
 
 
 
 
Lite bakformar och pepparkaksformar har kommit in, men det stod pallar fulla av kartonger på golvet med julgrejer i. Om jag bara kunde få gå loss och snoka :)
 
Nu har jag precis bakat en underbar äpplepaj med pepparkakakryddor i. Det doftar så varmt och juligt i hela lägenheten!
 
 
 
Kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela