2 månader kvar...

Publicerad 2012-09-25 08:48:12 i Blandad jul,

Ja, det är inte lång tid innan det är dags att på riktigt dra igång julen! Längtan är total! Jag tillhör dom som ännu inte vågar lyssna på julmusik, på allvar titta på julsaker och beställa julfilmer. Jag är rädd att få jul-dosen för tidigt så att magin försvinner när den verkligen borde finnas. Jag vill koncentrera den underbara känslan till December-månad.
 
Men PLANERA det kan jag göra! Och det är jag just nu fullt uppe i. Denna jul ska det pysslas som aldrig förr och jag bor inne på Ebay för tillfället! :) Det köps styrofoam-kulor, paljetter, glitter, kulor, pennor, klister, papper och pärlor! Denna jul ska bli en riktig pysseljul och jag har skrivit upp en lista på allt som ska köpas och göras! Längtar så otroligt mycket till att jag får börja!

Fjolårets pyssel kommer också komma upp på bloggen lite senare!
 
En annan sak som också planeras är julbaket! Jag älskar att baka, särkillt under julen när fantasin får flöda! Ju gulligare kakor detso bättre :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela