Julkalender

Publicerad 2012-09-30 00:20:35 i Blandad jul,

 
I år tänkte jag vara extra romantisk och göra en paket-kalender till min man. Han är världens finaste och kämpar så i sitt nya land. Det får dock inte vara för dyra grejer och när jag började fundera kom jag fram till att det var hur svårt som helst att hitta 24 inte-för-dyra-men-fina-och-välbehövliga-presenter. Hmmm...
 
Jag klickade in mig på Ebay (är en Ebay-nörd) och efter några klick var det inte så svårt längre! Jäklar, vad mycket grejer det finns för små summor! Jag sökte nästan bara från Kina (dom billigaste sakerna finns där) och har nu klickat hem tio presenter redan! Man får börja i tid, grejerna kan ta upp till en månad innan dom anländer med posten.
 
Jag betalade bara ca 0.99pund för varje grej (ca 11kronor). Det ska bli så kul att överraska honom med kalendern!
 
Vissa grejer är lite mer skämt och vissa lite allvarligare ;)
 
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela