Yankee-jul!

Publicerad 2012-10-01 09:35:00 i Blandad jul,

 
 
Åh, ni som ännu inte luktat på Yankee Candles underbara juldofter måste göra det! Jag fastnade för dom förra året och kommer köpa fler i år. Lägenheten luktar himmelskt av deras doftljus! Är man snål som jag så kan man köpa deras små tarts (vaxkakor för aromalampor) dom brinner inte riktigt lika länge men doftar precis likadant, kostar mycket mindre och man har pengar till att köpa många olika :)
 
 
Jag köpte mina på Ebay förra året. Där kostar en vaxkaka ca 20kr (med frakt) och blir billigare ju fler man köper. Ett tips är bara att springa till en affär innan och lukta på dom så att ni vet vilka ni vill ha!

Här säljer dom bland annat Yankee-ljus på Ebay. Annars har dom i Skåne det bland annat på Vellinge Blomman, en egen butik i Helsingborg och på Blomsterlandet.
 
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2012-10-02 21:20:39

Kul med pyssel. Du får lägga upp bilder på dina alster sen. Jag har gjort sådana granar och det går ganska raskt faktiskt. http://hellysjul.blogspot.se/2011/10/gran-blir-tidning-blir-gran.html
När man väl fattat galoppen kan man titta på film samtidigt :) Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela