Julgodis verkstad

Publicerad 2013-12-18 16:16:44 i Om mig,

Idag har jag städat hela vår lilla lägenhet. Den har nog aldrig varit så ren och fin, haha. Alla fönster är putsade, skåpen av avtorkade, kylen är rengjord och det är dammat och våttorkat! 

Nu är vi redo för våra långfärda gäster som ankommer imorgon!

Mitt i all stök fick jag för mig att julbaka det sista (bäst att göra det innan det är för rent ju) och det blev lite praliner med nötcreme och hasselnötter samt världens godaste julkola! Ni ska få receptet ikväll och ni måste bara prova dom. Jag bytte ut halva sockret mot farin-socker och det blev himla gott!



Nu väntar jag på Caner som ska hämta systrarna för lite julmatshandling! Kanske lite tidigt kan tyckas men det kommer ju vara fullt hus i vår etta från och med imorgon så det är skönt att ha det klart!

Kram Liza

Kommentarer

Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Publicerad 2013-12-18 21:26:59

Åh! Längtar till receptet för jag ääälskar kola! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela