Londons små julfynd

Publicerad 2013-12-02 17:09:00 i Julresor,

Här är den juliga delen av shoppingen jag fann i London! Ja, jag hade lätt kunnat handla för en miljon (om jag hade haft någon) men då vi endast köpt till en resväska (knäppa flygbolag som har den policyn) och Caner också ville shoppa lite fick jag motvilligt hålla fingrarna i styr från alla julgrejer.
 
Detta blev det iaf:
 
 
 
En jultröja med texten I Love Santa som är övergosig! Mina mysiga jultofflor också från Primark, ett par röda pyjamas-byxor, en vimpel med texten Merry Christmas, fyllda julkulor (likt mina jag pysslade ihop själv), snöflingehängen tillgranen, ett doftljus som luktar så himla julgott och lite tallrikar och servetter till julbordet.
 
**
 
 
Om ni har vägarna till London så måste ni lova att ta er till närmsta Poundland! Alltså, allt kostar bara en pund, precis allt! Där finns såklart en massa tingelitangel men även en hel drös med bra märken som tex Schwartzkopf, Tresemme, Fructis (för att bara nämna skönhetsprodukter) Jag kunde lätt gå bananas där inne! Om ja, återigen, vi inte bara hade ett knäppt flygbolag där man var tvungen att köpa till resväskor om man vill checka in dom...
 
Iaf... Där fanns allt från rengöring, choklad, julavdelning, pysselgrejer, bil&cykel-tillbehör, verktyg, smink, mat, hårvård osv.
 
Nu ska jag svira om till julmys-kläderna, sätta på lite julmusik och göra middagen! Ha en riktigt julmysig kväll allesammans!
 
 
Kram Liza
 
 

Kommentarer

Postat av: Annas Strålande Jul

Publicerad 2013-12-02 18:39:27

Hehe käre gamle Poundland. Där har jag handlat mycket i mina dar!

Vilka fina julgrejer du kom hem med! Jag hade ju samma problem när jag var i England nu för några veckor sedan, jag ville ju handla allt juligt som fanns!

Postat av: Tomtenissan

Publicerad 2013-12-02 19:03:13

Åh...måste åka till London vid jultid. Mycket fina saker verkar du ha hittat, kul.
Poundland har jag helt missat :o

Postat av: Victorias Jul

Publicerad 2013-12-02 19:39:15

Vad fina saker du hittat, jag hittade inget Poundland när jag var där tyvärr jag verkar ha missat något

Postat av: Julpussar

Publicerad 2013-12-03 09:11:15

Åh, gissa om jag blev shoppingsugen nu då?!
Du ser verkligen ut att ha gjort kalasfina och juliga fynd! Grattis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela